پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112238
همکاري آث‌ميلان با پرسپوليس رسمي شد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 877

به گزارش پايگاه خبري پيرغار به نقل از فارس: باشگاه آث ميلان ايتاليا با ارسال نامه‌اي به باشگاه پرسپوليس، رسماً موافقت خود را براي همکاري با قرمز‌پوشان اعلام کرد.

 مسئولان باشگاه پرسپوليس در چند وقت اخير سعي کرده‌اند رايزني‌هايي را با برخي از تيم‌هاي اروپايي براي همکاري بيشتر داشته باشند. از همين رو چندي پيش تعدادي از مسئولان باشگاه آث ميلان ايتاليا به ايران آمدند و بازديدي را از باشگاه و امکانات قرمز‌پوشان داشتند.
 
پس از اين اتفاق پرسپوليسي‌ها نامه‌اي را به آث ميلان ايتاليا دادند و رسما خواستار همکاري بيشتر با اين باشگاه بزرگ ايتاليايي شدند.
 
بندهاي توافقنامه باشگاه پرسپوليس با ميلان به شرح زير است:
 
1_ احداث مدرسه فوتبال زيرنظر باشگاه آث ميلان در ايران
 
2_ برگزاري بازي دوستانه در زماني که طرفين به توافق برسند. همچنين معرفي ليست کاملي از بزرگان اين باشگاه مانند پائولو مالديني، بار‌ه‌سي، نستا براي حضور در بازي دوستانه در ايران
 
3_ احداث فروشگاه‌هاي محصولات دو تيم در ايران و ايتاليا
 
4_ مقرر شد مسئولان باشگاه پرسپوليس از تاريخ 1 تا 20 آذرماه به ايتاليا سفر کرده و از سن سيرو، ورزشگاه اختصاصي ميلان بازديد کنند؛ همچنين ديداري با مسئولان تيم فوتبال آث ميلان نيز داشته باشند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html